مجله دكوراسيون دلتا
مجله دكوراسيون دلتا
دروس از محله‌هاي قديمي و خوش‌آب و هواي شمال تهران است كه اصول شهرسازي در ساخت آن لحاظ شده است.

دروس محله‌اي خوش آب و هوا در منطقه ۳ شهرداري تهران است. يكي از ويژگي‌هاي شاخص اين محله علاوه بر برخورداري از سازه‌هاي لوكس و باكيفيت و همچنين معابر سرسبز؛ اصول استاندارد شهرسازي است كه در ساخت معابر و خيابان‌بندي‌هاي آن لحاظ شده است. اگرچه محله دروس، خود از امكانات رفاهي و خدماتي لازم و كافي براي جذب متقاضيان مسكن برخوردار است، اما همسايگي اين محله با محله‌هاي اختياريه از شمال، قلهك از غرب، قبا از جنوب و گلستان از شرق، موقعيت ممتازي را براي آن به وجود آورده است. از اين رو خريد آپارتمان در دروس يك سرمايه‌گذاري امن ملكي به خصوص در سال‌هاي اخير تلقي مي‌شود. مجله دلتا اين بار در محله‌گردي خود به سراغ محله دروس رفته است. با ما همراه باشيد.

دسترسي به دروس

دروس از شمال به خيابان دولت، از جنوب به بلوار شهرزاد، از غرب به خيابان كي‌نژاد و از شرق به خيابان پاسداران محدود مي‌شود. از خيابان‌هاي اصلي اين محله نيز مي‌توان به خيابان‌هاي هدايت، راستوان (احتشاميه)، باقري كماسايي، يارمحمدي، حجت سوري و صالح حسيني اشاره كرد. به دليل وجود خيابان‌هاي مهم در اطراف و داخل محله دروس، دسترسي اين محله به ساير نقاط پايتخت آسان است و در تمام اين خيابان‌ها تاكسي‌هاي گذري را خواهيد ديد. دسترسي به اتوبوس نيز از طريق خيابان‌هاي كلاهدوز و شريعتي امكان‌پذير است و خطوط پايانه تجريش به پايانه شهيد دستواره، سوهانك به سه راه ضرابخانه رفت و آمد مسافران به اين محله را ميسر مي‌كند. به‌علاوه، قلهك و شريعتي نزديك‌ترين ايستگاه‌هاي مترو به محله دروس است.
اگر با خودروي شخصي تردد مي‌كنيد در صورت نياز به سوخت مي‌توانيد به پمپ بنزين چهار راه قنات و پمپ بنزين پاسداران مراجعه كنيد.

مراكز تجاري و تفريحي

در محله دروس و اطراف آن فروشگاه‌ها و واحدهاي تجاري متعددي وجود دارد، به‌عنوان مثال تقاطع خيابان سوري و راستوان را واحدهاي تجاري در بر گرفته است. ميدان هدايت، ميدان مهم محله دروس است كه دور آن را بانك‌ها، رستوران‌ها، سوپرماركت‌ها، داروخانه، شيريني‌فروشي و… دربر گرفته است. اگر به دنبال مركز خريد هستيد واحدهاي تجاري مركز خريد پاسداران در ۲ طبقه عمدتا به فروش پوشاك و زيورآلات از برندهاي مشهور مي‌پردازند. مجتمع تجاري سامان و مجتمع تجاري نگين ظفر نيز مي‌تواند پاسخگوي نياز شما باشد. مجتمع‌هاي ورزشي كوثر و امام علي در شمال محله دروس پذيراي علاقه‌مندان رشته‌هاي مختلف ورزشي است. سينما قلهك نيز در نزديكي دروس به‌عنوان مكان فرهنگي و تفريحي همه روزه ميزبان علاقه‌مندان است.

دروس در گذشته باغ‌هاي بسيار زيادي داشته، اما امروزه فضاي سبزي براي تفريح ندارد و به همين دليل بايد از بوستان‌هاي اطراف اين محل بهره برد. بوستان‌هاي زير از پارك‌هاي نزديك اين منطقه هستند:

  1. بوستان پايداري (زمرد)
  2. بوستان محصل

آپارتمان دروس

مكان‌هاي مهم دروس

از مكان‌هاي مهم محله دروس مي‌توان به دفتر موسسه تبادلات آكادميك آلمان، دفتر نمايندگي يونسكو و مركز اطلاعات سازمان ملل متحد اشاره كرد. به‌علاوه، سفارتخانه‌هاي بسياري در دروس مستقر هستند. از جمله اين سفارت‌خانه‌ها مي‌توان از سفارت اسپانيا، سفارت آرژانتين، سفارت پرتغال، سفارت بنگلادش، سفارت مجارستان، سفارت آذربايجان و سفارت قزاقستان نام برد.

رهن و اجاره آپارتمان در دروس

تمام خانه‌هايي كه در اين محله قرار دارند، از امكاناتي چون پاركينگ، انبار، بالكن و… برخوردار بوده و اكثر ساختمان‌ها در اين منطقه نوساز و بزرگ‌متراژ هستند. براي رهن كامل يك واحد مسكوني چند سال ساخت در دروس حداقل بايد بين ۲۵۰ تا ۳۰۰ ميليون تومان نقدينگي داشته باشيد كه اين ميزان نقدينگي مي‌تواند پول لازم براي رهن يك واحد كوچك‌متراژ در اين محله را نيز پوشش دهد. اجاره‌بها نيز بسته به متراژ و موقعيت ملك مورد نظر متفاوت است به‌عنوان مثال، يك واحد ۹۵ متري ۱۵ سال ساخت، در دروس با وديعه ۱۰۰ ميليون تومان و اجاره‌بهاي چهار ميليون و ۵۰۰ هزار تومان آگهي شده است. براي واحد ديگري به مساحت ۱۲۵ مترمربع و ۴ سال ساخت نيز ۱۰۰ ميليون تومان وديعه‌ و اجاره‌بهاي ماهانه ۶ ميليون تومان در نظر گرفته شده است. با مراجعه به سايت املاك دلتا اولين وب سايت ملكي در ايران مي‌توانيد با صرف زمان اندكي به آپارتمان دلخواه خود دست پيدا كنيد. براي اطلاع دقيق از آخرين قيمت رهن و اجاره آپارتمان در دروس ايـــنجــــا كليك كنيد.

خريد آپارتمان در دروس

از آنجايي كه بافت غالب محله دروس، مسكوني است اين محله براي افرادي كه قصد خريد يك‌ خانه ويلايي لوكس يا آپارتمان‌هاي مجهز را دارند مي‌تواند يك گزينه بسيار عالي باشد. به دليل بالا بودن قيمت آپارتمان در دروس ساكنان اين منطقه از تهران اغلب از طبقه مرفه جامعه به شمار مي‌روند. ناگفته نماند كه در كنار آب و هوا، دسترسي و امكانات رفاهي، استفاده از مصالح خوب و باكيفيت بالا در ساخت آپارتمان‌هاي دروس يكي از دلايل بالا بودن قيمت خانه در اين محله است. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در دروس اينجا كليك كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۰۷ ] [ مجله دكوراسيون دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی