مجله دكوراسيون دلتا
مجله دكوراسيون دلتا

محله امانيه از محله‌هاي خوش آب و هواي شمال تهران بوده كه مراكز اداري و تجاري بسياري را در قلب خود جاي داده است.

خريد آپارتمان در امانيه

محله امانيه محله‌اي با دسترسي فوق‌العاده در منطقه ۳ شهرداري تهران است. اگرچه دسترسي مطلوب اين محله به مراكز متعدد تجاري و اداري، طي روز رفت و آمد را به اين منطقه افزايش داده و آن را نسبت به ديگر محله‌هاي شمال تهران شلوغ‌تر كرده است، اما مجاورت امانيه با امكانات رفاهي، درماني و تفريحي در كنار فاصله كوتاه اين محله با خيابان‌ها و بزرگراه‌ها، خريد آپارتمان در امانيه را به يك “ضرورت” در ميان متقاضيان خريد مسكن در شمال شهر تبديل كرده است. بخش بزرگي از بافت محله امانيه را بافت تجاري و اداري تشكيل مي‌دهد؛ از اين رو، ساختمان‌ها و برج‌هاي اداري-تجاري و مراكز تجاري لوكس در اين محله بسيار به چشم مي‌خورد. با مجله دلتا در معرفي محله امانيه همراه باشيد.

امانيه در گذشته

تپه‌هاي امانيه در زمان قاجار محدوده خارج از شهر و خالي از سكنه بوده است. اولين جرقه‌هاي توسعه در امانيه را بايد در دهه ۳۰ و ۴۰ و با احداث بزرگراه مدرس جست‌وجو كرد كه در اين محله باغ‌هاي بزرگ و منازل مسكوني بسياري بنا شد.

دسترسي به امانيه

امانيه از شمال به بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران و پل پارك وي، از جنوب به بلوار آرش و بلوار اسفنديار، از غرب به پارك ملت و شهرك سئول و از شرق به بزرگراه مدرس محدود مي‌شود. بنابراين محله امانيه از نظر دسترسي به نقاط مختف پايتخت از مزيت نسبي برخوردار است و تردد در امانيه با خودروي شخصي مشكلي را براي شما ايجاد نخواهد خواهد كرد.

از خيابان‌هاي مهم اين محله مي‌توان به كمبوجيه، طاهر، گلستان و امانپور اشاره كرد.

متروي تجريش در شمال امانيه و متروي صدر و قلهك در سمت شرقي محله امانيه قرار دارند و شما مي‌توانيد براي دسترسي به اين محله از اين ايستگاه‌ها استفاده كنيد. ضمن آنكه خطوط اتوبوسراني نيز در اطراف محله امانيه فعال است و ايستگاه‌هاي واقع در بلوار نلسون ماندلا و خيابان وليعصر (خطوط اتوبوس‌ مسير تجريش – راه‌آهن و چهارراه پارك وي – راه‌آهن) شما را به اين محله خواهد رساند.

مراكز خريد

مركز خريد جام‌جم: از مراكز گران‌قيمت تجاري تهران است كه به عرضه اجناس عمدتا خارجي مي‌پردازد. اين مركز خريد در خيابان ولي عصر و روبه‌روي سازمان صدا و سيما قرار دارد.

بازارچه صفويه: اين بازارچه در خيابان وليعصر و روبروي پارك ملت قرار دارد. بيشتر فروشگاه‌هاي بازارچه صفويه را انواع پوشاك و كيف و كفش و صنايع دستي تشكيل داده است. اين بازارچه با معماري هنرمندانه خود يك بناي تاريخي و هنري نيز به شمار مي‌رود.

مركز خريد الهيه: اين مركز خريد با قرار گرفتن درخيابان نلسون ماندلا و مجاورت با بزرگراه شهيد مدرس به آساني قابل دسترسي است و واحدهاي تجاري آن عمدتا در فروش برندهاي معتبر داخلي و خارجي پوشاك و كيف و كفش فعاليت دارد.

بازارچه صفويه امانيه

مكان‌هاي مهم در امانيه

يكي از نكات جالب توجه درباره محله امانيه استقرار تعداد زيادي از مراكز مهم دولتي و اداري در اين محدوده است. مراكز مهم دولتي مانند سازمان صدا و سيما، سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان، صندوق بازنشستگي، ساختمان اداري صدا و سيما و سازمان مديريت صنعتي بر اهميت اين منطقه افزوده است. محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي كشور هم در سمت غربي امانيه قرار گرفته است. به‌علاوه، وجود سفارت‌هاي ايتاليا، عمان، مكزيك، جمهوري يونان، كنيا، اروگوئه، سوريه و قطر در اين محله، ضريب امنيت آن را بالا برده است. بيمارستان خاتم‌الانبيا و بيمارستان قلب و عروق شهيد رجايي نيز از مراكز درماني هستند كه پاسخگوي نيازهاي درماني و خدماتي ساكنان محله امانيه و محله‌هاي اطراف آن خواهند بود.

مراكز تفريحي و ورزشي

  • پارك ملت: از پارك‌هاي معروف و بزرگ تهران است كه در سمت جنوبي محله امانيه قرار دارد.
  • باشگاه انقلاب: در طرف غرب محله امانيه واقع شده و اگر اهل ورزش باشيد مي‌توانيد به اين باشگاه سري بزنيد.

رهن و اجاره آپارتمان در امانيه

با جست‌وجوي ملكي در محله امانيه به راحتي متوجه خواهيد شد كه در اين محله آپارتمان‌هاي بسياري براي رهن عرضه شده‌اند. رهن يك واحد مسكوني در امانيه بين ۴۰۰ ميليون تا يك ميليارد تومان هزينه دارد. براي رهن و اجاره آپارتمان در اين محله نيز حداقل ۱۰۰ ميليون تومان وديعه لازم است و حدود قيمت اجاره نيز بسته به متراژ و موقعيت ساختمان مبلغي مابين سه تا ۱۰ ميليون تومان برآورد مي‌شود.

با مراجعه به سايت املاك دلتا اولين وب سايت ملكي در ايران مي‌توانيد با صرف زمان اندكي به آپارتمان دلخواه خود دست پيدا كنيد. براي اطلاع دقيق از آخرين قيمت رهن و اجاره آپارتمان در امانيه ايـــنجــــا كليك كنيد.

محله امانيه تهران

خريد آپارتمان در امانيه

ميانگين متراژ واحدهاي آپارتماني امانيه بين ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر است، اما شما با خريد خانه در امانيه اين شانس را داريد تا آپارتمان خود را از بين واحدهايي با متراژ ۶۰ يا ۷۰ متر پيدا كنيد، متراژي كه معمولا در بازار مسكن محله‌هاي شمالي تهران كمتر وجود دارد. به طور كلي امانيه را مي‌توان محله‌اي با قيمت معقول در شمال تهران دانست. قيمت يك واحد آپارتمان مناسب در پايين‌ترين حد خود حدود ۲۵ ميليون تومان است و تا ۳۵ و ۴۰ ميليون هم بالا خواهد رفت، اما عمده آپارتمان‌هاي امانيه در دامنه قيمتي ۲۸ تا ۳۴ ميليون تومان براي هر متر مربع قرار دارند. براي اطلاع دقيق از قيمت خريد آپارتمان در امانيه نيز مي‌توانيد اينجا كليك كنيد.

همچنين بخوانيد:

خريد خانه در پيروزي ؛ محله خوش مسير شرق تهران

خريد آپارتمان در مناطق ۱۹ و ۲۰ با بهترين شرايط

خريد آپارتمان با ۴۰۰ ميليون در منطقه ۲ تهران

خريد آپارتمان در فرمانيه ؛ سقفي رويايي در انتظار شما

خريد آپارتمان در الهيه ؛خانه اي در بهترين منطقه‎ تهران

براي مشاهده مطالب بيشتر از املاك دلتا ديدن نماييد

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۵:۳۷ ] [ مجله دكوراسيون دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی