مجله دكوراسيون دلتا
مجله دكوراسيون دلتا
اپن آشپزخانه در انواع مختلفي ساخته مي‌شود. مدل مناسب را براي خانه خود
اپن آشپزخانه

همان طور كه هميشه گفته ايم، آشپزخانه قلب خانه است كه دكوراسيون آن بر تمام بخش هاي خانه و روحيه افراد تاثير مستقيم مي‌گذارد. وجود اپن مي‌تواند نمايي جذاب در اين بخش ايجاد كند. با مجله دلتاهمراه شويد تا درباره انواع اپن آشپزخانه بيش تر بخوانيد.

اپن آشپزخانه

بر خلاف معماري قديمي كه آشپزخانه را به صورت اتاقي جداگانه مي‌ساختند، طراحي داخلي منازل دچار تغيير شده است. بيش تر خانه هاي امروزي آشپزخانه هاي باز يا اپن دارند. آشپزخانه اپن بدون در ساخته و با يك كانتر يا جزيره از ساير بخش هاي خانه جدا مي‌شود. اپن آشپزخانه از جنس گچ، ام دي اف، ممبران، هاي گلاس و كناف ساخته مي‌شوند.

اپن آشپزخانه گچي

اپن آشپزخانه گچي

هنر گچبري ميان ايرانيان محبوبيت زيادي دارد. به همين دليل اپن شگچي يكي از پركاربردترين مدل هاي اپن است. كنده كاري هاي گچبري اپن به صورت برجسته، نمايي مجلل در فضا ايجاد مي‌كند.

اپن آشپزخانه چوبي

سبك هاي روستيك و سنتي كه استفاده از چوب در آن ها رواج دارد، افزايش يافته است. ساخت اپن با چوب مي‌تواند نمايي گرم در چيدمان ايجاد كند و جلوه اي از طبيعت در خانه پديد آورد. نورپردازي در اين بخش از خانه مي‌تواند به داشتن جلوه اي چشم نواز و منحصر به فرد كمك كند.

جزيره اشپزخانه

اپن جزيره اي

جزيره آشپزخانه، كابينتي مدرن است كه به طور مستقل در وسط آشپزخانه يا به عنوان مرز بين پذيرايي و آشپزخانه قرار داده مي‌شود. با در نظر گرفتن هارموني و رنگ هاي موجود در چيدمان خانه، رنگ هاي مختلف را براي اپن جزيره اي انتخاب كنيد. براي به وجود آوردن مرزي فرضي مي‌توانيد كفپوش هاي هم رنگ كابينت را براي اين بخش در نظر بگيريد.

اپن پركاربرد دو طرفه

يكي ديگر از مدل هاي اپن، طراحي آن به شكل دو طرفه است. مي‌توانيد از اپن دو طرفه به عنوان ميز ناهارخوري استفاده كنيد و دو طرف آن را با صندلي اپن به ارتفاع مناسب پر كنيد. داخل اپن دو طرفه به صورت كشو يا كمد طراحي مي‌شود كه مي‌توانيد براي نگهداري از لوازم غير ضروري از آن بهره ببريد. داشتن فضايي خلوت و مرتب، سبب ايجاد آرامش مي‌شود. ظروف تزييني و لوازم دكوري را روي آن قرار دهيد و آن را تزيين كنيد.

مدل جديد اپن

مدل جديد اپن استيل

بيش تر اپن هايي كه تا كنون مشاهده كرده ايد، از جنس ام دي اف و چوب بوده است. جديدترين انواع اپن از جنس استيل است. استيل سطحي براق دارد كه نور را به خوبي بازتاب مي‌دهد و سبب بزرگ ديده شدن فضا مي‌شود. استيل به رنگ نقره اي و طوسي است كه از رنگ هاي خنثي محسوب مي‌شود. به همين دليل مي‌توانيد انواع رنگ هاي گرم يا سرد را با آن تركيب كنيد تا نتيجه دلخواه خود را به دست آوريد. ساير لوازم آشپزخانه از جمله گاز، يخچال، هود، فر و سينك ظرفشويي نيز از جنس استيل در بازار موجود هستند كه مي‌توانيد براي ايجاد هماهنگي و تناسب با آن ها اپن استيل را انتخاب كنيد.

اپن آشپزخانه ام دي اف

اپن آشپزخانه ام دي اف

در طراحي اپن آشپزخانه هاي مدرن از ام دي اف براي ساخت اپن استفاده مي‌شود. هزينه آن پايين است و امكان هماهنگي با كابينت و ساير لوازم موجود در دكوراسيون را به افراد مي‌دهد. مي‌توانيد براي ايجاد كانون توجه و جلب نگاه به سمت اين نقطه رنگ هاي تيره تر را براي اپن ام دي اف انتخاب كنيد و بازه هاي تيره تر را براي كابينت در نظر بگيريد.

اپن آشپزخانه مدل اِل

مدل ال در طراحي اپن مي‌تواند بسيار كاربردي باشد. دسترسي به آن هنگام كار راحت است و علاوه بر اينكه دو فضا را از هم جدا مي‌سازد، نمايي يكپارچه ايجاد مي‌كند. مي‌توانيد به عنوان ميز ناهارخوري يا ميز كار از آن استفاده كنيد. اپن مدل ال مي‌تواند از جنس گچ، ام دي اف، چوب يا سنگ باشد. مي‌توانيد براي زيبا سازي اين بخش از گل هاي آپارتمان كمك بگيريد و گلدان هاي مختلف را روي آن قرار دهيد.

آشپزخانه اپن مي‌تواند به شما كمك كند هنگام آشپزي با ساير اعضاي خانواده در ارتباط باشيد. انواع مختلف آن را بشناسيد و در طراحي داخلي منزل آن را در نظر بگيريد. نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۰:۵۳ ] [ مجله دكوراسيون دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی