مجله دكوراسيون دلتا
مجله دكوراسيون دلتا
مبل چستر، از طرفي زير دسته مبلمان راحتي است كه مي‌توان آن را در دكوراسيون مدرن به كار برد و از طرف ديگر از لحاظ اندازه مانند مبلمان سلطنتي است.
مبل مدل چستر

مبل مدل چستر

يكي از مدل هاي مبلمان، مبل چستر است. اين مدل نمايي خاص و مرموز به فضا مي‌بخشد. طراح آن مشخص نيست، اما مبل مدل چستر از زمان هاي گذشته تا كنون محبوب بوده و مشهورترين مدل مبلمان است. از دلايلِ ماندگاري اين مبل در دكوراسيون خانه ها، مي‌توان به راحتي و فرم جذاب آن اشاره كرد. درمجله دلتا بيش تر با اين مدل آشنا شويد.

مبل چستر در دكوراسيون

اگر تصميم داريد مبلمان خود را تعويض يا يك سرويس مبل جديد به خانه اضافه كنيد، خريد يك مبل مدل چستر را به شما توصيه مي‌كنيم. پرداخت هزينه براي مبل با كيفيت مانند يك سرمايه گذاري است، زيرا طول عمر طولاني دارد و نيازي به تعمير در فاصله هاي زماني كوتاه ندارد.

مبل مدل چستر در انواع تك، دو و سه نفره توليد مي‌شود. پارچه به كار رفته در اين مبل اكثرا از جنسمخمل يا چرم است. چرم حالت خود را حفظ مي‌كند و در گذر زمان افتاده نمي‌شود. مي‌توانيد بر اساس سبك چيدمان داخلي، به جاي چرم و مخمل از ساير پارچه ها استفاده كنيد.

كاناپه يكي از عناصري است كه در دكوراسيون داخلي به عنوان كانون توجه شناخته مي‌شود. يك كاناپه مدل چستر مي‌تواند جذابيت را به محيط القا كند. بهتر است آن را وسط اتاق قرار دهيد و كنار آن يك ميز عسلي يا گلدان بگذاريد. حجمِ بزرگ مبل مدل چستر باعث مي‌شود ساير اجزا تحت تاثير قرار بگيرند و به چشم نيايند با استفاده از كوسن هاي فانتزي و رنگي، به ساير اجزاي مبلمان جلوه برجسته ببخشيد.

تطبيق پذيري مبل مدل چستر با ساير لوازم بسيار زياد است. به همين دليل مي‌توانيد در هر خانه اي، با خيالي راحت ساير اجزاي داخل دكوراسيون را با آن هماهنگ كنيد.

مبل مدل چستر

ويژگي مبل مدل چستر

مهم ترين ويژگي ظاهري مبل چستر تكيه گاه كوتاه و لمسه دوزي با استفاده از دكمه، در قسمت نشيمن، تكيه گاه و دسته است. مبل چستر علاوه بر زيبايي، راحتي افراد را تضمين مي‌كند. نشيمن عريض، بالشت هاي ابري، دسته و تكيه گاهي از جنس فوم، باعث مي‌شود هنگام نشستن روي اين مبل احساس آرامش داشته باشيد و ساعت ها بدون احساس خستگي روي آن بنشينيد.

مبل چستر مانند مبلمان استيل، ابعاد بزرگي دارد، بنابراين پيش از اقدام به خريد، سايز آن را در نظر بگيريد و با توجه به اندازه اتاق، جاي مناسب را براي آن انتخاب، و در صورتي كه فضاي كافي براي آن داريد، مبل چستر را خريداري كنيد.

مبل مدل چستر

رنگ مبل مدل چستر

رنگ هاي محبوب و كلاسيك براي مبل طرح چستر، قهوه اي، زرشكي و يشمي هستند. اين مبل با رنگ هاي مذكور، در دكوراسيون مدرن، كلاسيك و ويكتوريايي كاربرد بيش تري دارد. مدل مبل چستر در رستوران، اتاق كار، نشيمن و كتابخانه استفاده مي‌شود. نمايي مجلل ايجاد مي‌كند و به محيط وقار مي‌بخشد.

بر خلاف مدل هاي قديمي و كلاسيك، در مدل هاي مبل مدل چستر، در رنگ هاي سفيد، آبي و شيري مناسب دكوراسيون مدرن است. در بسياري از مدل هاي موجود در بازار، مي‌توانيد مبل را با صندلي ميز ناهارخوري ست كنيد.

مبل مدل چستر

نكات مهمي كه قبل از خريد بايد به آن دقت كنيد

قبل از خريد مبل چستر به اين نكات توجه كنيد:

  1. هنگام خريد مبل چستر روي آن بشينيد، راحتي آن را از لحاظ سفتي نشيمن و ارتفاع امتحان، سپس مدلي كه با ابعاد فيزيكي شما متناسب است تهيه كنيد.
  2. تكيه گاه مبل چستر بايد گودي كمر را پُر كند يا به گونه اي طراحي شده باشد كه بتوان با قرار دادن كوسن، راحتي را براي افراد تضمين كرد.
  3. به قسمت لمسه ها دقت و كيفيت دوخت را به خوبي بررسي كنيد. اگر لمسه دوزي به خوبي دوخته نشده باشد، استحكام خوبي نخواهد داشت و پس از مدت كوتاهي دوام خود را از دست مي‌دهد.
  4. در بعضي از مدل هاي مبل چستر ممكن است چوب به كار رفته باشد. در اين بخش ترك خوردگي و شكستگي نبايد وجود داشته باشد.

آيا مبل چستر را مي‌پسنديد؟ كدام رنگ را براي آن ترجيح مي‌دهيد؟ منتظر خواندن نظرات شما هستيم.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۵۷:۰۵ ] [ مجله دكوراسيون دلتا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی